torsdag 5 februari 2009

En uppdatering

Hej alla!

Om det är så att ni tittar här fast det inte händer så mycket här, så kan jag meddela att det händer mer in the real life.
Har klarat av att begrava min Farfar och trodde att det var klart med det. not!!
Får ett samtal om att MORMOR är dålig. inte kul.
Får se när jag har varit där hur hon skall klara detta.
Hon har Cancer i lever och på bukspoten. Jag vet att jag har tur som kan prata med min mormor hur mycket jag ÄLSKAR Henne!!!!!!!!.
Sen har jag tur som har Morfar och Farmor kvar. Kram på er..
Det blev visst ett långt inlägg men inte så kul.

Nu till något som är kul.
Jag är i renoveringstag igen, ska montera en altandörr, får se när, snart.

Ska lägga sonen nu.

Glöm inte att säga till alla du håller av att du gör det, för det kan vara försen imorgon.

Trollet1976 JAG ÄLSKAR DIG, Puss

Ni andra Kram på er!!!

1 kommentar:

Winborg sa...

Hej igen, kul att se en uppdatering men förstår att det inte kommit någon på ett tag. Ha det bäst.
Kram