torsdag 26 mars 2009

Eftermiddag!!

Halloj på er!!
Ja så har man varit snäll igen, har jobbat kväll åt en kollega så att han kan åka skidor.
Fy fan för att jobba em. Hur social är man då eller??
Jag börjar kl 13.30 till 00.00.
Det är inte så att man ser någon av dom andra i huset. Fy vad tråkigt.
Allt är bra med mig iallafall.
Vad jag tycker att detta är svårt med blogg.
Ni skall veta att skriva ett inlägg för mig tar ca 40 min, man skriver och skriver men det händer inget på skärmen.
Eller jo det gör det men jag suddar och gör om för så kan man inte skriva eller kan man det??
Ja ja jag skriver lite när jag har lust och örk.
Imorgon bär det av till Borås för inköp av skidor, det är bara 3 veckor kvar tills vi är där.
Wolfman ska hämta mina pjäxor som jag har köpt i Varberg. (ska till Ullared på lördag).
Nu måste jag sluta skriva för nu ska jag åka och jobba. Städa får jag göra imorgon orkar inte det idag är anti för att jobba men en maskin med tvätt fixade jag idag.

Hoppas in har det bra så hör vi om ett tag igen..

Kram Tuben

2 kommentarer:

Winborg sa...

Skriv bara vad du tycker o känner, man kan skriva nästan vad som helst. Vi har väl yttrandefrihet här i vårat avlänga land :)
Kram

513andersson sa...

Jag har jobbat kväll i lite mer än 14 år, kan det vara därför som jag inte har några vänner kvar?
Jag brukar också ta lite tid på mej för att blogga, och så korrekturläser man vad man skrivit och tar bort ev stavfel och sånt. Det är därför det blir så bra, vettu. ;)
Kram
Winborg; Jag hade ju inte kunnat säga det bättre själv